• מקומי
  • אזור ירושלים
    • ירושלים
    • בית שמש
    • מבשרת
    • גבעת זאב
    • מעלה אדומים
  • גוש דן
    • תל אביב
    • רמת גן
    • גבעתיים
    • בני ברק
    • פתח תקווה
    • חולון
    • בת ים
    • גבעת שמואל
    • בקעת אונו
  • הדרום
    • אילת
    • ירוחם
    • שדרות
    • נתיבות
    • יבנה
    • דימונה
    • באר שבע
    • אשקלון
    • אשדוד
    • אופקים
  • הצפון
    • חיפה
    • קריות
    • צפת
    • עכו
    • קרית שמונה
    • נהריה
    • חדרה
    • עפולה
    • רמת הגולן
  • השפלה
    • רמלה
    • לוד
    • מודיעין
    • רחובות
    • נס ציונה
    • ראשון לציון
  • השרון
    • הרצליה
    • כפר סבא
    • רעננה
    • הוד ההשרון
    • רמת השרון
  • יהודה ושומרון
    • בנימין
    • גוש עציון
    • שומרון
  • מומלצי המערכת
תפריט
  • מקומי
  • אזור ירושלים
    • ירושלים
    • בית שמש
    • מבשרת
    • גבעת זאב
    • מעלה אדומים
  • גוש דן
    • תל אביב
    • רמת גן
    • גבעתיים
    • בני ברק
    • פתח תקווה
    • חולון
    • בת ים
    • גבעת שמואל
    • בקעת אונו
  • הדרום
    • אילת
    • ירוחם
    • שדרות
    • נתיבות
    • יבנה
    • דימונה
    • באר שבע
    • אשקלון
    • אשדוד
    • אופקים
  • הצפון
    • חיפה
    • קריות
    • צפת
    • עכו
    • קרית שמונה
    • נהריה
    • חדרה
    • עפולה
    • רמת הגולן
  • השפלה
    • רמלה
    • לוד
    • מודיעין
    • רחובות
    • נס ציונה
    • ראשון לציון
  • השרון
    • הרצליה
    • כפר סבא
    • רעננה
    • הוד ההשרון
    • רמת השרון
  • יהודה ושומרון
    • בנימין
    • גוש עציון
    • שומרון
  • מומלצי המערכת
ראשי » מומלצים » פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק: מה זול יותר

פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק: מה זול יותר

תוכן פרסומי 13 באוגוסט 2020

פרסום במנועי החיפוש וברשתות החברתיות הפך בשנים האחרונות לשיטה המועדפת לפרסום עסקים. זאת, בניגוד לפרסום בשיטות הקונבנציונליות שהן הטלוויזיה, הרדיו והעיתונות הכתובה.

פרסום
צילום: FREEPIK

מהם היתרונות של פרסום בגוגל ובמנועי החיפוש בכלל, או ברשתות החברתיות השונות ובראשון פייסבוק, על פני פרסום בשיטות קונבנציונליות? האם פרסום בגוגל בזול עדיף על  פרסום בפייסבוק? האם יש תמהיל עדיף או שילוב מנצח של שתי הדרכים לפרסום? בשורות הבאות נסביר על קצה המזלג את ההבדלים בין גוגל לבין פייסבוק ומה באמת כדאי לעשות על מנת להגדיל את החשיפה של העסק באינטרנט ואת ההיקף של העסקאות הכספיות.

פרסום בגוגל או בפייסבוק ומה היתרון שלו

מנועי החיפוש הגדולים ובראשם גוגל, יחד עם הרשתות החברתיות אשר פייסבוק היא הגדולה ביותר מביניהן, זכו לתפוצה גדולה  החל במהלך העשור הראשון של המאה הנוכחית. אמנם גוגל, מנוע החיפוש הפופולארי ביותר במרבית המדינות בעולם, הומצא בשנת 1996 ופייסבוק הומצאה שמונה שנים לאחר מכן, אבל העלייה המטאורית של שניהם החלה לקראת סוף העשור. היתרון הגדול של גוגל ושל פייסבוק כאחד, טמון בעובדה שבהשקעה כספית מזערית, אפשר להגיע בצורה ממוקדת לקהל היעד הרצוי. שיטת הפרסום הן בגוגל והן בפייסבוק, מאפשרת למדוד בצורה מדויקת וממוקדת את התועלת בפרסום אל מול העלויות שלו. זאת, בניגוד לפרסום בשיטות הקונבנציונליות שבהן המדידה מסובכת למדיי ורחוקה מלהיות מדויקת. מומחים לפרסום וקידום אתרים יודעים בדיוק איך למקד את הפרסום ולשפר את הרווחיות של העסק ולהגיע לתוצאות טובות בתוך תקופת זמן קצרה יחסית.

הדרך הזולה ביותר לפרסום – גוגל או פייסבוק

באשר לשאלה מה זול יותר והאם פרסום בגוגל בזול עדיף על פרסום בפייסבוק, התשובה היא מעט מורכבת ואיננה חד משמעית. פרסום בפייסבוק מאפשר להחדיר את העסק לתודעתם של הגולשים בפייסבוק ושל המשתמשים בו ולחזק את הקשר של העסק עם כל אחד מהגולשים. זאת, באמצעות ניהול יעיל של דף הפייסבוק. מנגד, גוגל מתמקד בקידום העסק ובהתאמה שלו לדרישות החיפוש של הגולשים. התוצאות משתנות מאד והן תלויות במיה רבה בקונספט שבעלי העסק ושל המקדמים מטעמו בחרו. גוגל פונה למי שמחפשים מוצר או שירות בצורה ממוקדת ומאפשר למי שמגיעים לאתר של העסק לסגור עסקה במהירות. פייסבוק פונה לגולשים המבלים את זמנם ברשת ועשויים אגב כך לגלות את העסק ואת מה שיש לו להציע. באופן עקרוני, עסק שיכול להרשות את זה לעצמו, צריך למקד את הפרסום שלו הן בגוגל והן בפייסבוק. כך אפשר להגיע ללקוחות הפוטנציאליים של העסק בשתי הדרכים ולהגדיל את הסיכויים לסגירת עסקאות. רוצים לקדם את העסק שלכם באינטרנט וברשתות החברתיות? מעוניינים להגיע לתוצאות עסקיות טובות? צרו קשר כבר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הצרכים שלכם ויגבשו את שיטת הפרסום הנכונה ביותר עבורכם במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.

גוגל פייסבוק פרסום
« פוסט קודם
פוסט הבא »
‎עט תקשורת ‎
בעל עסק? מפרסם? מקום זה יכול להיות שלך: 03-7476666
האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות

אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!

דבר בשם אומרו

כל הזכויות שמורות לחברת עט תקשורת. אין לעשות שימוש בחומרים המפורסמים באתר ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

זכויות יוצרים

אתר www.israellocalnews.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@israellocalnews.co.il

תגיות
איילת שקד באר שבע בנימין בת ים גבעתיים גבעת שמואל העיר לוד זק''א חולון חיים ביבס חינוך חיפה יאיר רביבו יהודה ושומרון יוסי ברודני יוסי דגן ירושלים ישראל גנץ כפר סבא לוד מגפת הקורונה מד"א מודיעין מודיעין מכבים רעות מכללת תלפיות משה ליאון משטרה משטרת ישראל משרד הבריאות משרד החינוך משרד התחבורה עיריית גבעתיים עיריית ירושלים עיריית לוד עיריית מודיעין עמיעד טאוב קורונה ראשון לציון ראש עיריית לוד רמת גן רמת הגולן רן קוניק שומרון תחבורה ציבורית תל אביב

ישראלי כלכלי אתר הטיפים טיפים להורים חדשות הטכנולוגיה בעלי מקצוע פורטל האפליקציות עיצוב הבית לימוד דתי נישה ניוז

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס